Monday, 26 October 2015
KUMPULAN PELAJAR ETP YANG TERPILIH UNTUK PERTANDINGAN Ministry Of Education Entrepreneurial Award (MEA 2015)
Assalamualaikum & Salam Sejahtera..
Kumpulan pelajar ETP Sem 2, Sesi 2014/2015 seperti berikut telah dipilih untuk dinilai oleh panel bagi pertandingan Ministry Of Education Entrepreneurial Award (MEA 2015) yang menunjukkan kerjasama antara PPIPT & PPKSE.
Kump. 3 - E-Attandence – Lecture Room Attendance Room (SV: Dr Samila dan Pn Ashbahani)
Kump. 28 - Electrical Supply Kit Detachable Universal Charger (Pn Ami)
Kump. 13 - Solar Powered Multipurposed Container (Pn Mazwin)
Kump 18 - Vibration Energy Harvesting Educational Training Kit (Pn Azuwa)
Kump. 16 - Voyage 001 Minimal Cost Coin Machine (PM Shamshul)
Kump. 14 - Smart Stamp Vending Machine (Bioacoustic Monitoring System (Pn Adawati)
Penilaian tersebut akan diadakan seperti berikut:
Tarikh: 28/10/15 (Rabu)
Masa: 9.00 pagi - 11.30 pagi
Tempat: Uniciti Alam, Sungai Chuchuh
Pengangkutan: Bas disediakan di Pauh (Bumita), Wang Ulu dan Simpang Empat pada pukul 7.30 pagi.
Sekurang-kurangnya seorang wakil (jika boleh ketua kumpulan) dari setiap kumpulan dapat menjadi wakil pada penilaian tersebut. Pelajar juga diminta dapat membawa produk masing-masing pada penilaian tersebut. Surat pelepasan kuliah akan dikeluarkan oleh pihak PPIPT selepas pertandingan tersebut berdasarkan nama pelajar yang menjadi wakil.. Di antara soalan yang mungkin ditanya ialah sejauh mana produk tersebut boleh dikomersialkan..
Maklumat yang diperlukan oleh pihak PPIPT ialah seperti berikut:
1) nama pelajar yang menjadi wakil bagi setiap kumpulan
2) status keadaan produk pelajar (adakah masih elok dan boleh berfungsi)
3) adakah perlu pengangkutan bagi membawa produk ke Uniciti Alam..
Maka, para pelajar terlibat diminta dapat memberikan maklumat seperti diminta di atas kepada saya (En Hafizi - 013-4885657) atau melalui penyelia masing2 selewat-lewatnya tengahari esok (27/10/10).
Sekian, didahului dengan ucapan ribuan terima kasih..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment